środa, 18 kwietnia 2012

ROGUE PUR COUTURE

Vernis A Levres Glossy Stain

Sam wygląd produktu przystważa wiekszości kobiet szybszy puls... A gdy już pozna sie najnowszy produkt YSL lepiej, nie sposób oprzeć się zachwytowi! Mowa o lakierze do ust. Ten innowacyjny produkt jest jednocześnie pomadką i błyszczykiem. Najnowsza formuła sprawia, że trwałości na ustach towarzyszy także piękny połysk.


Produkt doskonale pokrywa usta już przy jedenej warstwie. Co więcej, możemy zmieniać intensywność koloru na naszych ustach w zależności od ilości naniesionego lakieru.


Do tej pory nie byłam miłośniczką stosowania zarówno pomadek jak i błyszczyków, bo strasznie nie lubiłam gdy włosy kleiły mi sie do ust, a także nie znosiłam poczucia lepkości ust. Ten produkt tego nie robi, przez co wkradł się w moje serce i myśle, że zagości na dłużej.


Mój kolor (13) jest uniwersalny i pasuje na wiele okazjii wielu typów urody. Jednocześnie nie postrza i jest bardzo modny. Polecam!

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania, chętnie zapoznam się z Waszymi opiniami :)



5 komentarzy:

  1. o niczym innym nie marze, niz o tym aby miec kosmetyki ISL <3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym się nie odważyła na taką mocną czerwień ;) ostatnio zakupiłam szminkę bardzo lekko czerwoną bardziej koralową a i tak jest zbyt mocna dla mojej urody i karnacji... pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na czerwień też bym sie nie odważyła, a to jest róż, dość mocny, ale róż, posrawiam również :))

      Usuń
  3. noo nie opuszczamy sie ;) nowy post ;)?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez taka che <3

    zapraszam do obserwowania :) odwdziecze sie :)

    OdpowiedzUsuń